.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سه بار استعفای نعمت‌زاده ؟
بسیاری از تحلیل‌گران سیاسی با رویکردهای جناحی مختلف، کابینه «کهن‌سال» دولت یازدهم را یکی از نقاط ضعف حجت‌الاسلام روحانی در چینش کابینه می‌دانند و حالا بار دیگر احتمال ترمیم کابینه بر سر زبان‌ها افتاده است.

محمدرضا نعمت‌زاده اصلی‌ترین گزینه تغییر است؛ این روزها نعمت‌زاده ۷۰ ساله پیر وزیران دولت یازدهم با مشغله‌های فراوان کارهای شخصی در ساختمان وزارت صنعت حضور دارد؛ مهرداد لاهوتی، نماینده مجلس بود می‌گوید که اخیراً خبر استعفای آقای نعمت‌زاده را در یک «بولتن محرمانه» خوانده و بر اساس آن، آقای نعمت‌زاده استعفای خود را در نامه‌ای تقدیم رئیس‌جمهور کرده است و همچنین احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر نسبت به واکنش رییس جمهور نوشت: «ظاهراً آقای رئیس‌جمهور به وزیر صنعت گفته‌اند تا آخر سال بماند.»

گروه سیاسی روزنامه آرمان‌امروز در همین راستا نوشت: «اکنون باردیگر باب این شایعات باز شده و روز گذشته برخی سایت‌ها از خداحافظی محمدرضا نعمت‌زاده با دولت خبر داده‌اند. وزیری که دارای تجارب زیادی است و البته مخالفان زیادی هم دارد. «آرمان» در تماس با تعدادی از افراد آشنا با نعمت‌زاده درباره تصمیم او سؤال کرد که آن‌ها اظهار بی‌اطلاعی کرده و آن را یک گمانه‌زنی خواندند. روابط عمومی ریاست‌جمهوری هم خواستار طرح موضوع از طریق پیامک شد که پس از اطلاع از ماجرا پاسخ داد اطلاعی از این موضوع ندارد. پایش نوشت؛ یک منبع نزدیک به دولت گفته که دکتر روحانی متقاعد شده ادامه کار آقای محمدرضا نعمت‌زاده به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت به نفع دولت نبوده و او به‌زودی از کابینه کنار خواهد رفت. پیش از این دکتر فرجی‌دانا وزیر سابق علوم با رأی عدم‌اعتماد نمایندگان مجلس از کابینه کنار رفته بود. این منبع مطلع که نخواست نامش ذکر شود گفت تغییر وزیر صنعت برای بهار سال آینده برنامه‌ریزی شده، هرچند هنوز گزینه جدید برای جانشینی آقای نعمت‌زاده مشخص نشده است. به گفته وی، برخی از دلایل این تغییر به آقای نعمت‌زاده اعلام شده و برای جداشدن وی از کابینه توافقات اولیه صورت گرفته است.»

منبع: مشرق


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.